کتابهای اینترنتی فرزانه شیدا Farzaneh Sheida-ف.شیدا

کتابهای اینترنتی فرزانه شیدا- ف.شیدا

کتابهای اینترنتی فرزانه شیدا Farzaneh Sheida-ف.شیدا

کتابهای اینترنتی فرزانه شیدا- ف.شیدا

کتاب بعد سوم آرمان نامه ارد بزرگ بقلم فرزانه شیدا


فرزانه شیدا
پانزده مهرماه 1340 چشم به جهان گشود بیش از بیست سال است که در کشور  
نروژ زندگی می کند، سه دهه است که می سراید .
اشعارش مورد استقبال علاقمندان به شعر و ادب ایران زمین قرار گرفته است .
مدت چهار سال است که در حال تحقیق و نگارش مجموعه های در تبین و تشریح ا 
ندیشه های متفکر و اندیشمند ایرانی ارد بزرگ است .
کاملترین مجموعه او بعد سوم آرمان نامه ارد بزرگ است که همچنان در حال تکمیل 
 آن است
کتابهای سخنان ماندگار ، ذرات طلایی یک و دو ، و ترجمه مجموعه های وزین  
از دیگر کارهای اوست
دیوان اشعارش مشتمل بر صدها سروده متنوع خود حکایتی دیگر دارد .
برای او و همسرش و همچنین دو فرزند دختر و پسرش آرزوی شادی  
و موفقیت می کنیم
نشر جاودانه ها   
کتاب را در لینک های زیر ببینید

      بُعد سوم  ( آرمان نامه )   

  

در نظر دارم ایده ها وافکار ارد بزرگ  این مرد اندیشمند بزرگ ایران 

 را با اشعارخود  تلفیق نموده و کتاب تازه ای را   

در اختیار علاقمندان ایشان  قرار دهم

امید این کتاب بمانند *سخنان ماندگار* من بعنوان یادواّره *  

 * ارد بزرگ  

 

و همنچنین کتاب ذرات طلائی 2/3 من *ف.شیدا  قادر باشد آنچه  

در جستجوی آن هستید یافته و در راه زندگی بکارگرفته وموفق باشید.

 

«  بُعد سوم آرمان نامه »

کتابی ست همراه با متن واشعاری ازمن تا شاید بدینوسیله  توانسته باشم  

این بزرگمرد تاریخ را بگونه ی خود ارج نهاده  و در کنار نام او  

این کتاب ماندگار تاریخ را  به شکلی دیگر  مانا تر کنم 

 

 شاید که بدینوسیله دیّن خود را به او وبه هموطنان عزیزخود  

 با ذره ای ناچیزاز نوشتار واشعار خود پرداخته باشم 

فرزانه شیدا: 

 
جاودانه ها  
  
 به مدیریت: :* جناب اسـتاد امــیر همـــدانی 
  و همکاری   : * فـــرزانـه شــیدا- ف- شیــدا 
لوگوی من با سه شاخه گل رز به رسم شیدائی: 
    

         

با تقدیم سه شاخه گل سرخ به « رسم شیدائی»

 

ترجمه ی داخل عکس: 

 یک گل رز از طرف من برای تو به پاس دوستی 

  

fsheida- farzaneh Sheida 

 فـــرزانـه شــیدا - ف . شیدا